Чаша червено вино стимулира мисленето
• 2 коментара • 2/5
Проучване показва, че пиенето на червено вино стимулира мисленето.

Мъжете и жените се справят по-добре на тестовете след като приемат ресвератрол, "магическата съставка", съдържаща се в червеното вино.
Смята се, че химическото вещество което помага за стопяване на мазнини и предпазва от сърдечни заболявания, увеличава кръвта в мозъка.
Учени от университета Норумбрия подложили на серия от тестове 24 здрави хора преди да им дадат хапче ресвератрол или фиктивна таблетка. Тези, които взели ресвератрол, се представили по-добре.
Други тестове показали, че веществото, което се среща в кожата на гроздовите зърна, в малините, боровинките и фъстъците, разширява кръвоносните съдове и увеличава притока на кръв в мозъка.
Други проучвания показаха, че ресвератролът е полезен при болести като рака, наднорменото тегло, видовете диабет и Алцхаймер. Освен това се смята, че чаша червено вино на ден намалява опасността от сърдечни заболявания.
БГНЕС
-40684-68x68.jpg)
-50585-68x68.jpg)
-42546-68x68.jpg)
-42053-160x106.jpg)

-40684-160x106.jpg)





